Go Back   SDTS Forum > Köp & sälj

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 2014-07-03, 18:49   #1
Gulfman
Newbie

Säljer min Roland Rd700nx i nyskick
Säljer mitt Roland Rd700nx för ska skaffa ett nytt.
Jag köpte pianot nytt 19599 den 4/10-2013 och är som i nyskick, har endast stått hemma och inte flyttats då endast jag använt det för att spela in.

Medföljer 2 sustain pedaler, originalkartong och kvitto finns också.
Inget stativ följde med när jag köpte det, det jag använder är från ett gammalt.
Pianot finns i Bromma.

Denna Roland modell använder sig av "SuperNATURAL" pianomotor som fångar alla aspekter från ett riktigt piano, man har många möjligheter att göra om sitt ljud till sitt eget pianoljud som man gillar. Samma gäller med elpianona, de använder sig också av "SuperNATURAL"

Du har tillgång att spela in Audio och använda som midi-kontroll. Du kan spela upp Wav/mp3 filer som t.e.x "backingtracks" med hjälp av ett USB minne. Plus hundra andra funktioner jag inte gått in på.

En sak som jag har sätt är att 4Sound säljer ut sina demo ex som de haft i affären hela tiden för "16499" kr, tycker det är sjukt dyrt för ett piano hundra tusen har tagit på och hamrat på.

///Mitt Pris 16400 kr och endast jag som använt det hemma. /// kontakta mig på min mail om det finns ett intresse, "gulfman1341@gmail.com"

hittade någon funktion att ladda upp bild på den. Men kan alltid fixas vid intresse.

Mvh Johan
Gulfman is offline   Reply With Quote
Old 2014-07-06, 23:31   #2
Gulfman
Newbie

Re: Säljer min Roland Rd700nx i nyskick
Pris kan diskuteras!
Gulfman is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search